Een koffiezaak op elke hoek, een rijkdom aan Nederlandse branderijen en betaalbare producten voor iedereen: de kwaliteitskoffie viert hoogtij – óók thuis. Onder de noemer ‘slow coffee’ is de ouderwetse filterkoffie terug van nooit weggeweest. Maar hoe maak je hem goed?
De vuilniszakken meer dan een dag voor de ophaling op de stoep zetten, levert almaar meer boetes op. — © mn
Een recordaantal GAS-boetes is het voorbije jaar uitgeschreven in Brugge. In 361 gevallen, goed voor ruim de helft van alle dossiers, ging het om mensen die dagen op voorhan
Na een periode van bijna tien jaar waarin de sapconsumptie in Europa daalde, hebben de groeiende bezorgdheid rondom gezondheid en de duurzaamheid van levensmiddelen geleid tot een diepgaande trendverandering. Deze verandering werd aangedreven door ZUMEX, een partner in de ontwikkeling van de s
Na een periode van bijna tien jaar waarin de sapconsumptie in Europa daalde, hebben de groeiende bezorgdheid rondom gezondheid en de duurzaamheid van levensmiddelen geleid tot een diepgaande trendverandering. Deze verandering werd aangedreven door ZUMEX, een partner in de ontwikkeling van de s
Deze regio was ooit het ‘leer-hart’ van Nederland. In de Langstraat werden eeuwenlang schoenen en andere producten van leer gemaakt. Caroline Muskens is ook verslingerd aan leer en geeft haar liefde voor dit mooie materiaal en ambacht graag door met haar cursussen leer bewerken bij het Pie
De Ecuadoraanse banaan heeft het geenszins gemakkelijk en de gevolgen van de oorlog in Oekraïne op het delicate evenwicht van de wereldmarkt vergroten de problemen alleen maar. Geen van die problemen heeft overigens met de bananensector zelf te maken. De sector is van fundamenteel belang voor
Machines worden slimmer dan mensen, de wereldbevolking stijgt samen met de CO2-uitstoot en een handvol technologiereuzen trekt alle macht naar zich toe. Het is hoog tijd voor Re-set, Re-made Re-tail. Jorg Snoeck deelt op het RetailDetail Congress hoe die reset eruitziet.
We zitten midden
888-776-0942 van 08.00 uur - 22.00 uur ETSAN FRANCISCO, 16 september 2021 /PRNewswire/ -- Een nieuwe marktstudie gepubliceerd door Global Industry Analysts Inc., (GIA), het belangrijkste marktonderzoeksbureau, heeft vandaag haar rapport uitgebracht getiteld "Bottle Blowing Machines - Global Marke
Vandaag bereikt de online verpakkingsvrije supermarkt Pieter Pot een mijlpaal. Alle klanten uit België en Nederland samen bespaarden in totaal maar liefst 2 miljoen verpakkingen op 2 jaar tijd. “We zijn op goede weg om de hele boodschappenketen verpakkingsvrij te maken. Het besef dat elke h
Als u binnenkort goedkoper belt of surft via Digi in plaats van Proximus of Telenet, is dat met dank aan Stijn Bijnens, CEO van Cegeka. En hij ziet nog veel grotere innovaties op ons afkomen.